Workshop: Vælg din kunde med omhu

På denne workshop kan du blive klogere på de mange forskellige afsætningsmuligheder, der findes inden for foodservice/professionelle køkkener og detailhandlen.

Forudsætningen for at få succes med afsætning er at kende sine kunder og vælge dem med omhu. Der er stor forskel på ønsker, behov og betalingsevnen fra eksempelvis et plejehjem sammenlignet med en restaurant eller den lokale dagligvareforretning – alle kunder kan være attraktive, men hvilke passer til dig og dine produkter?

På workshoppen vil Christian Bøjlund fortælle mere om, hvad han som kunde lægger vægt på, når han afsøger markedet for lokale økologiske råvarer. Vi bliver også klogere på, hvordan man som mindre producent bliver attraktiv over for detailbutikkerne.

Tid og sted

  • Tid: 29. januar 09.30 - 16.00
  • Sted: Frederiksgade 42, Frederiksgade 42, 8000 Århus C

Undervisere

  • Christian Bøjlund, kok og indehaver af Frederiksgade 42 og LaLa Foods
  • Martin Korsholm, salgschef SPAR

Pris og tilmelding

Kursus inkl. forplejning koster 500 kr. som betales ved tilmelding. Der er et begrænset antal pladser, som tildeles efter 'først til mølle' princippet. Tilmelding er bindende.
Sidste frist for tilmelding er 22. januar.

Spørgsmål

Sofie Nyboe Andersen, sna@okologi.dk

Lokal og direkte afsætning – udnyt nye markedsmuligheder gennem viden og kompetenceløft

Uddannelses- og netværksdage afholdes i projektet Lokal og direkte afsætning – udnyt nye markedsmuligheder gennem viden og kompetenceløft, som er støttet af Fonden for Økologisk Landbrug.